pondělí 31. srpna 2020

Jak najít Spřízněnou duši

Každý z nás určitě někdy v životě hledal nějakou spřízněnou duši a to asi nejvíc do partnerského života a někomu se to i podařilo. Dnes bych ráda nastínila co to vlastně pojem Spřízněná duše je a případně jak se na takovou spřízněnou duši napojit.





Když si řekneme slovo Spřízněná duše, asi nás určitě všechny napadne, že spřízněná duše nebo být spřízněnou duší je být někomu nakloněn ve všem dobrém i špatném a být si hodně hodně podobný. To je však jen ta jedna část, kterou vidíme a vnímáme, ale ono je to trochu složitější po duchovní stránce.
Být spřízněná duše totiž neznamená být jen takovým tím kejvajícím panáčkem a být tu pro někoho 24 hod 7 dní v týdnu. A zde je kámen úrazu. Mnozí si totiž myslí a často od partnera, kamaráda, rodiny předpokládají aby ten člověk s ním sdílel všechny jeho myšlenky, jeho životní události a choval se tak jak chce aby se prostě ten protějšek choval. Když tomu tak není, tak lidé začnou být nešťastný a začnou hledat někoho s kým by mu bylo dobře a hledají právě onu spřízněnou duši.

Jenže ani spřízněná duše nebude pro vás 24 hod 7 dní v týdnu a nebude sdílet za své všechny vaše myšlenky. Spřízněná duše je někdo, kdo vám rozumí, ale dokáže s vámi i pevně nesouhlasit adá vám najevo svůj nesouhlas, své pocity, své názory a myšlení. Spřízněná duše je někdo kdo vás respektuje takový jací jste, ale ve všem nemusí souhlasit a ani vás nemusí mít ve všech ohledech rád. Protože kdyby vás měl takový člověk, taková osoba ráda naprosto ve všem co děláte byla by to tzv opičí láska, nezdravá láska, pochlebování a možná by se to schylovalo i k jisté manipulaci.
Když budete hledat svou spřízněnou duši, často narazíte na opačně myšlejícího člověka a vy sami jste pak hodně zklamáni a říkáte si, že spřízněnou duši nikdy nenaleznete. Jste na omylu a často spřízněnou duši máte ve svém blízkém okolí a třeba právě je to váš partner, který je jaký je a je takový a makový. Každý se o někoho něco učí a vy se musíte naučit i charakterům, které se vám nelíbí a nemáte je. Trochu zkusím uvést příklad.
Například já jsem měla partnera, který byl naprostým opakem, byl velmi tvrdý, někdy až hrubý a zlý. V mým pohledu. Říkala jsem si jak s takovým člověkem mohu vůbec být a proč také. Hodně mi ublížil, ale myslím, né asi vím, jsem viníkem byla rozhodně já. Ale to by zase patřilo do jiného článku.... ale co tím chci říct je to, říkala jsem si, že nikdy bych takovým člověkem jako je on nechtěla být. A možná jsem ani být neměla rozhodně né na věky. Přišel aby mě něco naučil a naučil mě právě své ošklivé vlastnosti které měl. Ty charaktery jsem u něj nenáviděla a proto jsme se i rozešli, ale šlo o to, že jsme se naučila jeho povahu příjmout až v tehdy, kdy se jeho duše jeho chování do mě otisklo a já postupem času i jak člověk roste, duchovně se učí, jsem začala jeho charakter využívat. Nemyslím tím být tvrdá a zlá a hrubá na lidi. To ani v povaze nemám. Naučilo mě to, ale mít tvrdší lokty, naučit se věci brát trochu víc s nadhledem atd. To vše se mi pak v životě hodilo a já to dnes beru už jako velkou výhru a pochopila jsem proč mi takový člověk do života přišel. I on mi sám tenkrát řekl při rozchodu, ty jsi ze mě udělala lepšího člověka a já ti za to děkuji. Otiskli jsme si navzájem své povahy, které jsme pak mohli použít dál. On třeba dál ve vztahu s jinou ženou a já ... no já do vztahu ne, mě to třeba poznamenalo nezdravě a vztahy už nechci, ale já to použila ve své práci, a ve vztazích venku .....
Samozřejmě měl i dobré vlastnosti a i ty jsme si předávali.
Co z toho všeho plyne?
Znamená to, že spřízněná duše nemusí a ani si myslím tomu tak není, aby dotyčná osoba s vámi byla na věky věků, ale příjde aby jste si mezi sebou vyměnili zkušenosti, charaktery a došli k nějakému danému poznání. Spřízněná duše není o tom někoho vlastnit a není to vztah až na věky věků, ale spřízněná duše s vámi bude v danou dobu, kdy jste připraveni se učit a já často říkám staré pořekadlo. Učitel se dostaví, až když je žák připravený
Spřízněná duše s vámi sdílí vlastně to jací jste a i vy sdílíte to jaký je a když dojde k výměně informací, které měli být vyřčeny a někdy dojde i k nehezkým slovům, vyřčeným slovům, které bolí dojde k propojení duší. Spříznění je pro mě spíše dané smíření. Často jsme procházeli různými inkarnacemi a partnery, které jsme měli jsou často buď našimi blízkými, které jsme v minulých životech měli a nebo se vyprojektují do formy bytosti v podobě nějaké povahy, činů atd ....
Na toto téma si myslím, že by se dalo určitě psát hodně článků a určitě bych ráda v nějakém zase pokračovala. Nechám svůj článek ať si každý vezme to co potřebuje. Je to můj názor na věc a rozhodně nemusíte mít stejný pohled na téma Spřízněná duše.

Určitě nezoufejte pokud si myslíte, že jste nikdy spřízněnou duši nenašli. Zkuste pohlédnout komplexněji do svého života. Spřízněná duše má mnoho tvarů a mnoho podob. Nejedná se vždy jen o partnera.

VĚŘÍM, ŽE KAŽDÝ JSME NAŠLI V NĚJAKÉ ČÁSTI SVÉHO ŽIVOTA SVOU SPŘÍZNĚNOU DUŠI. I KDYŽ JSME MNOHOKRÁT SI MOHLI MYSLET, ŽE TOMU TAK NEBYLO, DOJDEME K PROZŘENÍ ČASTO AŽ POZDĚJI A I O MNOHO LET POZDĚJI.

Kdo by případně chtěl nějakou konzultaci, výklad, a má nějaký dotaz může mi kdykoli napsat na email. Namasté Dariya , cesky-tarot@seznam.cz





Žádné komentáře:

Okomentovat

Obserwatorzy